Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  املاك دلتا، استارت آپ هاي ملكي، خريد و اجاره املاك دلتا، استارت آپ هاي ملكي، خريد و اجاره

املاک دلتا

مردم بي خيال خريد خانه شدند!

تحقيقات ميداني درباره تازه‌ترين شرايط بازار معاملات خريد و فروش مسكن در شهر تهران نشان از كاهش مراجعه براي خريد آپارتمان در روزهاي اخير دارد.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، بررسي‌ها نشان مي‌دهد در روزهاي اخير تغيير قيمت‌هاي پيشنهادي برخي از فروشنده‌هاي مسكن منجر به مقاومت سمت تقاضاي خريد آپارتمان شده است و متقاضيان اين مقاومت را در شكل كاهش مراجعه به بازار براي بازديد از فايل‌هاي عرضه شده نشان داده‌اند.

بخش زيادي از فروشنده‌هاي مسكن اين روزها واحدهاي مسكوني را از طريق استارت‌آپ‌هاي ملكي و فضاي مجازي به بازار عرضه مي‌كنند. از اين رو متقاضيان خريد قبل از مراجعه به بازار براي بازديد از فايل‌هاي عرضه شده يا مشاهده ساير فايل‌ها با مراجعه به اين سايت‌ها و استارت‌آپ‌ها از وضعيت قيمتي بازار مطلع مي‌شوند.

طي روزهاي اخير برخي از فروشنده‌ها به‌ويژه فروشندگان واحدهاي مسكوني نوساز كه عمدتا سازنده هستند، اقدام به تغيير قيمت‌هاي پيشنهادي خود كرده‌اند اما اين اقدام با مقاومت خريداران مواجه شده است.

 

فعالان بازار معاملات مسكن شهر تهران در اين باره اعلام كردند: روز به روز به تعداد فايل‌هاي فروش در بازار مسكن اضافه مي‌شود اين در حالي است كه تعداد متقاضيان خريد مسكن كاهش يافته است و در روزهاي اخير نيز بسياري از مراجعات به بازار از سوي متقاضيان منجر به خريد و امضاي قرارداد نشده است.

آنها علت اين موضوع را افزايش بي‌پايه و اساس برخي از قيمت‌هاي پيشنهادي در بعضي از فايل‌هاي فروش مسكن عنوان كرده‌اند. عمده اين فايل‌ها مربوط به سازنده‌هايي است كه دليل اين افزايش را بالا رفتن هزينه ساخت در نتيجه تورم مصالح ساختماني عنوان مي‌كنند.

فعالان بازار مسكن درباره معاملات خريد و فروش مسكن مي‌گويند: در صورت عدم تعديل قيمت‌هاي پيشنهادي در بازار ركودي فعلي، اين فروشنده‌ها عملا شانسي براي فروش واحد خود در كوتاه‌مدت و ميان‌مدت ندارند.

مطالعه بيشتر: مطلب «اكنون بهترين فرصت براي خريد خانه است» در سايت مجله ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/21 ساعت: ۱۰ توسط:amlakedelta :